Aan de hand van een enquête verzamelden we eind 2016 jullie feedback over BRU-card en Brussels Airport. Bedankt om deze enquête massaal in te vullen! We luisterden naar jullie wensen en dat resulteerde in een wervelend 2017 vol nieuwigheden en buitenlandse avonturen.
Hieronder lees je kort wat we allemaal deden voor travel agents, maar vergeet zeker niet om ook de video te bekijken.
Dit deed BRU-card voor reisagenten
- Onze website kreeg een grondige make-over. De nieuwe, verbeterde versie pakt uit met nóg meer voordelen voor jou.
- Onze nieuwsbrieven vormden de rode lijn doorheen 2017. De perfecte manier om altijd up-to-date te zijn – ook in 2018!
- Leuke weetjes, nieuws en handige tips voor jezelf en voor je klanten: dankzij de nieuwe, dynamische BRU-cardblog ben je altijd op de hoogte.
- Voor de 2de keer organiseerden we onze Travel Agent Roadshow. De reisagenten konden kennismaken met meer dan 50 airlines tijdens een hapje en een drankje, inclusief avant-première van The Circle met Tom Hanks, verspreid over 3 locaties.
- We lanceerden de “Geen Gedoe”-campagne in Nederland. Ons doel? Nog meer Nederlanders overtuigen dat het geen gedoe is om vanuit Brussels Airport te reizen.
- En ook in Frankrijk zetten we de voordelen van Brussels Airport in de kijker met de Sales Blitz.
- Met je BRU-card krijg je verschillende kortingen in de winkels, bars en restaurants op Brussels Airport. Vorig jaar kwamen daar nog exclusieve kortingen in de Diamond Lounges bij.
- Work hard, play hard! Met de Star Spotter game maakte je kans op een chic diner en een cocktailworkshop samen met 14 collega’s. Kon jij alle celebrities ontmaskeren?
Bekijk de video en ga mee met ons op een reis door de tijd: