Vorig jaar werd de BRUcard website in een nieuw jasje gestoken en nu is het de beurt aan de BRUcard kortinsgkaart voor reisagenten.
Ben jij BRUcard-lid? Dan zal je in de loop van de maand je nieuwe BRUcard ontvangen met de post. Hou de brievenbus van je reiskantoor dus goed in de gaten en vervang je oude kaart door je nieuwe van zodra je ze gekregen hebt. Maak je echter geen zorgen, zolang je de nieuwe kaart nog niet hebt, blijft je huidige kaart geldig.
Heb je je nieuwe BRUcard gekregen? Dan kunnen onderstaande tips en tricks je helpen om deze optimaal te gebruiken:
- Om recht te hebben op de kortingen die aan je BRUcard verbonden zijn, is het belangrijk de kaart altijd fysiek bij te hebben. De winkels en restaurants op de luchthaven kunnen je geen korting geven wanneer je enkel een digitale code bij hebt.
- Heb je een nieuwe job als reisagent, een ander e-mailadres of is je kantoor verhuisd? Je kan je gegevens nu makkelijk zelf aanpassen via je profiel op de BRUcard website. Op die manier hoef je geen nieuwe BRUcard aan te vragen wanneer je gegevens veranderen. Dat is niet alleen makkelijker voor jou, maar ook beter voor het milieu!
- Is je BRUcard gestolen of ben je ze verloren? Dan kan je natuurlijk wel nog altijd een nieuwe kaart aanvragen. Ook dat doe je via je profiel op de website.
- Zorg dat je gegevens altijd up to date zijn, we gebruiken deze namelijk om je uit te nodigen voor exclusieve evenementen en op de hoogte te houden van het laatste luchthavennieuws. Ontvang je onze communicatie niet? Stuur een mailtje naar brucard@brusselsairport.be en we bekijken met veel plezier wat er aan de hand is.
Heb je nog geen BRUcard maar wil je ook genieten van voordelen op de luchthaven en als eerste op de hoogte zijn van het luchthavennieuws? Vraag dan hier je kaart aan.