Jouw klanten vliegen deze zomer naar maar liefst 185 bestemmingen vanop Brussels Airport. En het beste van alles is dat hun vakantie al begint vanaf het moment dat ze aankomen op onze luchthaven.
Of je klanten nu kiezen voor een Europese bestemming of het dit jaar toch wat verder zoeken, maakt niet uit. Op Brussels Airport willen we er hoe dan ook voor zorgen dat je klanten kunnen genieten van een aangename, stressvrije en leuke reis.
Doorheen de hele luchthaven zal je deze zomer kleurrijke accenten terugvinden. Op de curb wordt opnieuw een terras geïnstalleerd waar je klanten nog even kunnen genieten van de zon voor ze het vliegtuig opstappen. Ook op regenachtige dagen brengen we het zomergevoel graag weer naar boven, je klanten kunnen dan relaxen in 1 van de zomerse chillzones.
Wie goed kijkt zal ook heel wat leuke decors tegenkomen. Ideaal wanneer je klanten hun Instagram willen updaten. Wanneer ze een foto nemen bij 1 van de achtergronden en deze posten op hun Instagram/Facebook kunnen ze trouwens ook nog een reisvoucher ter waarde van 1000€ winnen.
Wist je dat ook de winkels en restaurants op de luchthaven volledig summerproof gemaakt werden?
- In de vertrekhal werd zopas een compleet nieuwe Panos geopend, ideaal wanneer je klanten nog even afscheid willen nemen van hun familie en vrienden tijdens een lunch. Binnenkort kunnen ze er ook terecht in een gloednieuwe Pain Quotidien.
- In Pier A werd de Aelia Duty Free Shop in Pier A uitgebreid. Dankzij de zelfscan kassa’s die er geïnstalleerd werden, wordt de shoppingervaring er voortaan nog beter. Bij Beers & Cheers kunnen je klanten op 18 juli, 25 juli en 1 augustus zelfs hun beste dansmoves laten zien aan de DJ booth volledig in Tomorrowland sfeer. In Pier A werd ook een vernieuwde Hugo Boss geopend.
- Pier B ziet er vanaf deze zomer een beetje anders uit. Je klanten kunnen er vanaf nu shoppen in een compleet nieuwe winkel: The Gourmet Market.
Organiseer jij reizen voor groepen? Dan hebben we goed nieuws voor jou! We hebben namelijk ook enkele meeting points voor groepen geïnstalleerd in de terminal. Dit om te vermijden dat alle groepen samenkomen op dezelfde locatie. Vertel je klanten dus dat ze je kunnen ontmoeten aan:
- Het zomerterras op de curb
- De Tomorrowland wereldbol op de curb
- Het nieuwe “Hello”-punt aan het busstation
- Het “Hello”-punt op de curb aan ingang C
- De chillzone in hall 2